ΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ

Ενδιαφέρουσες προτάσεις για όλους. Για να γίνει το διάβασμα ευχαρίστηση για τους μεγάλους και παιχνίδι για τους μικρούς!!

Αριθμητική

Άσκηση για παιδιά Ε΄ Δημοτικού +
Προσπαθήστε να συμπληρώσετε τα κενά τετράγωνα, με τους κατάλληλους αριθμούς, έτσι ώστε να βγαίνουν σωστά όλες οι αριθμητικές πράξεις κάθετα και οριζόντια. Επιθυμητός μέγιστος χρόνος, 20 λεπτά!

my family

Κάνετε κλίκ εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο

Σκάλα

Άσκηση για παιδιά Α΄ Δημοτικού +
Ανακαλύψτε τα ενδιάμεσα γράμματα, συμπληρώνοντας σωστά τις λέξεις στην ακροστιχίδα μας σε χρόνο όχι μεγαλύτερο των 10λεπτών!

  1. Μία από τις πέντε αισθήσεις.
  2. Το αντίθετο του τέλους.
  3. Κοπάδι ζώων.
  4. Εποχή του χρόνου.
  5. Σημείο του ορίζοντα.
  6. Μάθημα που διδάσκεται από την πρώτη δημοτικού.

my family

Κάνετε κλίκ εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο

Γεωγραφία

Άσκηση για παιδιά Γυμνασίου +
Ένα σύντομο ταξίδι στον κόσμο για να θυμηθούμε όσα ξέρουμε, να ψάξουμε και να βρούμε όσα δεν γνωρίζουμε!

Συμπλήρωσε δίπλα το όνομα της κάθε χώρας στην οποία ανήκει καθένα από τα παρακάτω λιμάνια :

  1. Βρέστη  __________________________________
  2. Πλύμουθ  _________________________________
  3. Φιλαδέλφεια  ______________________________
  4. Γιοκοχάμα  _______________________________
  5. Σαγκάη  _________________________________
  6. Σίδνεϋ  __________________________________
  7. Μπουένος Άυρες  __________________________
  8. Άμστερνταμ  _____________________________
  9. Λισσαβόνα  ______________________________
  10. Αμβέρσα   _______________________________

my family

Κάνετε κλίκ εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο

Αναγραμματισμοί

Άσκηση για παιδιά Γυμνασίου +
Παρατηρείστε τους αναγραμματισμούς και ανακαλύψτε τις τρεις κρυμμένες λέξεις. Στη συνέχεια φτιάξτε μία πρόταση με τουλάχιστον 10 λέξεις, χρησιμοποιώντας και τις τρεις λέξεις της άσκησης. Επιθυμητός μέγιστος χρόνος 10 λεπτά!

my family

Κάνετε κλίκ εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο

Συμπλήρωση κειμένου

Άσκηση για παιδιά ΣΤ΄ Δημοτικού +
Συμπληρώστε τα κενά του κειμένου σε μέγιστο χρόνο 5 λεπτών, κάνοντας μια μικρή, γρήγορη επανάληψη στην ορθογραφία.

Κάποτε όταν __μουν 6 χρονών, είδα σε ένα βιβλίο για τα παρθένα δάσ__, που ο τίτλος του ήταν «Αλ__θινές Ιστορίες» μια __πέροχη ζ__γραφιά. Έδ__χνε ένα βόα να καταπίνει ένα αγρίμι…..

Το βιβλίο έλεγε: «Οι βόες καταπίνουν τη λ__α τους ολόκληρη, χ__ρίς να τη μας__σουν. Έπ__τα δεν μπορούν να κουν__θούν και κ__μούντ__ έξι μ__νες, ώσπου να χ__νέψουν».

Κάθισα και σκέφτηκα τις περιπέτ__ες της ζούγκλας και __στερα κατάφερα και εγώ, με ένα χρ__ματιστό μολ__βι, να χαράξω το πρ__το μου σχέδιο. Το σχέδιο νούμερο ένα…

Έδ__ξα το αριστούργ__μά μου στους μεγάλους και τους ρ__τ__σα αν το σχέδιό μου τους τρόμαζε. Μου απάντησαν: «Γιατί, να μας τρομάζ__ ένα καπ__λ__;»

Το σχέδιό μου δεν έδειχνε ένα καπ__λ__. Έδειχνε ένα βόα που χ__νε__ε έναν ελέφαντα. Σχεδίασα λοιπόν, το εσ__τερικό ενός βόα, __στε να μπορέσουν οι μεγάλοι να καταλάβουν. Χρ__άζονται πάντα εξηγήσεις…

Οι μεγάλοι με σ__μβούλεψαν να παρατήσω τα σχέδια με τους βόες, είτε αν___χτοί είναι αυτοί είτε κλ__στοί και να ασχοληθώ καλ__τερα με την γε__γραφ__α, την ιστορία, την αριθμ__τική και την γραμ__ατ__κή. Έτσι λοιπόν στα έξι μου, εγκατέλ__ψα μια __πέροχη σταδιοδρομία ζ__γράφου. Με αποθά___υνε η αποτ__χία του σχεδίου μου, νούμερο ένα και του σχ__δ__ου μου νούμερο δύο. Οι μ__γ__λ__ δεν καταλαβαίνουν ποτέ τίποτα από μόνοι τους και είναι κ__ραστ__κό για τα παιδιά να τους εξ__γούν ξανά και ξανά.

Αναγκάστ__κα λοιπόν, να διαλέξω άλλο επάγ__ελμα και έμαθα να οδηγώ α__ροπλ__ν__. Πέταξα λίγο πολύ σε όλον τον κόσμο. Και είναι αλ__θ__α πως η γε__γραφία μου χρ__σίμεψ__ πολύ. Μπορούσα να ξεχ__ρίσω, με την πρ__τ__ ματιά, την Κίνα από την Αριζ__να. Είναι πολύ χρ__σιμο αν τα__χει και χαθ__ς μέσα στην ν__χτα …………….

(Εισαγωγή από το μικρό πρίγκιπα – Αντουάν ντε Σαιντ – Εξυπερύ)

my family

Κάνετε κλίκ εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο

Το my family προτείνει ...